Destiny: Marka nie spełnia finansowych oczekiwań
Activision nie miało ostatnio przyjemnego spotkania z inwestorami, ponieważ firma przyznała, że żywot marki Destiny nie idzie po myśli producentów.
Wydawca tak mocno chce ratować sytuację, że gracze pecetowi nadal mogą odebrać ostatnio udostępnioną wersję dwójki całkowicie za darmo. Druga część była także obecna we wrześniowej ofercie PlayStation Plus.
Co prawda, obecne liczba aktywnych użytkowników jest większa niż w momencie premiery samej podstawki. Coraz większe grono graczy nie wpływa jednak na wzrost przychodów, co najbardziej niepokoi Activision.
Kolejną oznaką podupadającego Destiny są Przuceni, czyli najnowsze rozszerzenie do Destiny 2. Gracze przyjęli dodatek całkiem dobrze, ale znowu jest problem.
Niestety, pozytywne noty od graczy nie przełożyły się na wysoką sprzedaż, co może nawet zmniejszyć liczbę użytkowników.
Pamiętajmy oczywiście, że Destiny 2 nie jest żadnym niewypałem ani umierającym tytułem, ponieważ DLC w premierowych tygodniach zakupiło 60% posiadających podstawkę. Dzięki temu twór Activision stał się na czele wrześniowego zestawienia pośród najbardziej dochodowych tytułów na konsolach.