Nowy Xbox z ray tracingiem?! - specyfikacja podana przez informatora
Ogłoszenie prac nad nowym Xboxem odbyło się na ubiegłorocznym E3, ale dalszych informacji nie było zbyt dużo. Doszły nawet do nas słuchy o kilku skrajnie różniących się od siebie modelach przyszłego sprzętu Microsoftu. Ze względu na to, że następna generacja nadejdzie już niedługo, a rozpoczęcie produkcji na następną generację jest kwestią czasu, to specyfikacja urządzenia w końcu musiała się ujawnić.
Informatorem jest użytkownik forum ResetEra, który udowodnił swoje bliskie kontakty z amerykańską korporacją, więc stanowi on wiarygodne źródło informacji. Warto jednak zaznaczyć, że jego zdaniem przeciek jest tylko częściowo prawdziwy, ale fakt o obsłudze ray tracingu jest niezmienny. Technologia ma być pokazana szerokiej publiczności na Game Developers Conference, po którym pierwsi deweloperzy otrzymają zestawy developerskie.
Specyfikacja Anacondy prezentuje się następująco:
Procesor: Custom 8 cores / 16 Threads Zen 2 CPU
Grafika: Custom NAVI @12+ teraflops
Pamięć: 16GB GDDR6
HDD: 1TB NVMe SSD @ 1+GB/s
DirectX Raytracing + MS AI
Ciekawe, co nam naszykuje Sony...