Facebook
08.10.2018

System Shock 1 Remake - Cytadela w fazie alpha wypada... niepokojąco

Remake System Shock przebył już długą drogę, a nie zapowiada się, by dobiegła ona końca. Tytuł zaliczył już zmianę silnika z Unity na Unreal Engine 4, a także spore opóźnienie daty wydania. Twórcy nawet w którymś momencie stwierdzili, że nie wiedzą w którą stronę iść, więc zawiesili projekt na nieokreślony czas. 

Jednak ponad milion dolarów wpłaconych przez fanów na Kickstarterze do czegoś zobowiązuje, więc twórcy (którzy z resztą są zasilani przez sławy branży) nie poddają się i idą wciąż do przodu, czego dowodem jest kolejny fragment rozgrywki. Co więcej, osoby wspierające projekt nie tylko duchowo mogą sami przejść się po mrocznych piętrach Cytadeli.

 

 

 

Twórcy w opisie filmu zaznaczają, że zostały użyte tekstury z pierwowzoru wydanego w 1994 roku, jednakże z czasem zostaną podmienione na nowoczesne o wysokiej jakości. Mimo tych obietnic, to ludzie wspierający projekt jak i ci postronni mogą czuć się zawiedzeni. Jak na lata produkcji, to gameplay nie prezentuje się okazale, ale weźmy pod uwagę to, że nad grą sprawują pieczę naprawdę doświadczone osoby, więc możemy być spokojni. Póki co, to potrzeba czasu. Naprawdę dużo czasu.